Veelgestelde vragen

Frequently Askes Questions worden door ons verzameld. De vragen en antwoorden kunt u hieronder bekijken.
Heeft u een vraag die hier niet staat aangegeven, stuur dan uw mail naar info@glasinloodshop.nl of neem contact met ons op.

Ik kan producten toevoegen in mijn winkelmand. Ontvang ik eerst een prijs?

Ja u ontvangt eerst een prijs van ons. Wij proberen de offerte zo snel mogelijk bij u aan te bieden.

Waar kan ik aangeven dat ik mijn bestelling ga ophalen of dat het verstuurd moet worden?

Bij het invullen van uw naam en adresgegevens kunt u ook een bestelnotitie invullen.

Hier kunt u aangeven of de u producten kom halen of dat wij ze moeten bezorgen.

Kan ik mijn producten ook afhalen?

U heeft ook de mogelijkheid de bestelling bij ons af te halen.

Kan ik ook bij u langskomen om mijn producten uit te zoeken?

U bent bij ons van harte welkom. Wij geven u graag advies en helpen u graag bij de keuze van de verschillende producten.

Hoe kan ik betalen?

Zodra u akkoord geeft op onze offerte sturen wij u een opdrachtbevestiging.

Zodra wij uw betaling onder vermelding van uw orderbevestigingsnummer hebben ontvangen sturen wij de producten naar u toe.

U ontvangt bij uw verzending de factuur.

Komt u langs in onze shop dan kunt u contant en per PIN betalen.

Wat zijn de openingstijden?

Van maandag t/m vrijdag 07.30 – 16.30 uur.

Zaterdag en zondag zijn wij gesloten.

Voor onze vakantiesluitingen e.d. verwijzen wij u graag naar onze facebookpagina.

Kan ik korting krijgen?

Klanten die zijn ingeschreven bij de KvK kunnen korting krijgen bij ons.

Wij willen u vragen een kopie uittreksel mee te nemen of op te sturen voor onze eigen administratie.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij proberen uw bestelling, na ontvangst van uw betaling, binnen een dag te versturen.

Gaat dit langer duren dan nemen wij contact met u op.

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Mocht het geleverde artikel niet naar wens zijn, dan bieden wij u de mogelijkheid dit artikel retour te zenden. Wanneer u een beroep doet op deze regeling, meld dit dan binnen 3 dagen na ontvangst van uw bestelling per mail.

U dient onderstaande gegevens te vermelden:

  • Factuurnummer
  • Artikel naam
  • Aankoopbedrag
  • Uw bank/giro gegevens

Wij nemen na ontvangst van de mail contact met u op voor de verder afwikkeling.

De verzendkosten zijn echter voor uw rekening.

U ontvangt het aankoopbedrag exclusief verzendkosten binnen 14 dagen retour.

Wanneer een door u terug gezonden artikel gebruikt of beschadigd is, of de zending is niet voldoende gefrankeerd, behouden wij het recht om een gedeelte van het aankoopbedrag te crediteren.

Mijn verpakking of materiaal is beschadigd. Wat moet ik doen?

Verpakking beschadigd bij aflevering:
Een schadebevestiging laten opstellen door de bezorger.

Goederen beschadigd bij aflevering:
Het desbetreffende vervoersbedrijf binnen 24 uur op de hoogte te stellen en een mail sturen naar info@glasinloodshop.nl

Dit uitgezonderd glas, daar het verzenden van glas op risico van de koper is.
Indien bewezen kan worden dat PostNL verantwoordelijk is voor de beschadiging, vergoeden zij de schade aan ons.

Wilt u onze shop bezoeken?

0