Frequently Askes Questions worden door ons verzameld. De vragen en antwoorden kunt u hieronder bekijken.
Heeft u een vraag die hier niet staat aangegeven, stuur dan uw mail naar info@glasinloodshop.nl of neem contact met ons op.
Ja u ontvangt eerst een prijs van ons. Wij proberen de offerte zo snel mogelijk bij u aan te bieden.
Bij het invullen van uw naam en adresgegevens kunt u ook een bestelnotitie invullen.
Hier kunt u aangeven of de u producten kom halen of dat wij ze moeten bezorgen.
U heeft ook de mogelijkheid de bestelling bij ons af te halen.
U bent bij ons van harte welkom. Wij geven u graag advies en helpen u graag bij de keuze van de verschillende producten.
Zodra u akkoord geeft op onze offerte sturen wij u een opdrachtbevestiging.
Zodra wij uw betaling onder vermelding van uw orderbevestigingsnummer hebben ontvangen sturen wij de producten naar u toe.
U ontvangt bij uw verzending de factuur.
Komt u langs in onze shop dan kunt u contant en per PIN betalen.
Van maandag t/m vrijdag 07.30 – 16.30 uur.
Zaterdag en zondag zijn wij gesloten.
Voor onze vakantiesluitingen e.d. verwijzen wij u graag naar onze facebookpagina.
Klanten die zijn ingeschreven bij de KvK kunnen korting krijgen bij ons.
Wij willen u vragen een kopie uittreksel mee te nemen of op te sturen voor onze eigen administratie.
Wij proberen uw bestelling, na ontvangst van uw betaling, binnen een dag te versturen.
Gaat dit langer duren dan nemen wij contact met u op.
Mocht het geleverde artikel niet naar wens zijn, dan bieden wij u de mogelijkheid dit artikel retour te zenden. Wanneer u een beroep doet op deze regeling, meld dit dan binnen 3 dagen na ontvangst van uw bestelling per mail.
U dient onderstaande gegevens te vermelden:
Wij nemen na ontvangst van de mail contact met u op voor de verder afwikkeling.
De verzendkosten zijn echter voor uw rekening.
U ontvangt het aankoopbedrag exclusief verzendkosten binnen 14 dagen retour.
Wanneer een door u terug gezonden artikel gebruikt of beschadigd is, of de zending is niet voldoende gefrankeerd, behouden wij het recht om een gedeelte van het aankoopbedrag te crediteren.
Verpakking beschadigd bij aflevering:
Een schadebevestiging laten opstellen door de bezorger.
Goederen beschadigd bij aflevering:
Het desbetreffende vervoersbedrijf binnen 24 uur op de hoogte te stellen en een mail sturen naar info@glasinloodshop.nl
Dit uitgezonderd glas, daar het verzenden van glas op risico van de koper is.
Indien bewezen kan worden dat PostNL verantwoordelijk is voor de beschadiging, vergoeden zij de schade aan ons.